هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

تحقیق و بررسی ...

۱-امروز با یک پیکان مسابقه دادم، باورم نمی شد، هر چی گاز می دادم بهش نمی رسیدم، هنوز صدای بوق پیکانه تو گوشمه ... سوسک شدم، شخصیتم له شد، دیگه حوصله این زندگی رو ندارم ...

 

۲-صد بار بهش تذکر دادم، در مصرف بنزین صرفه جویی کنه ، اما اون گوش نمی کرد، امروز برای آخرین بار بهش تذکر می دم اگه باز هم گوش نکرد درها رو روش قفل می کنم و آتیشش می زنم.

 

۳-امروز از کارواش یه راست رفتم دم خونه شون، توی مسیر خیلی مواظب بودم کلاغ ها و گنجشک ها روم کارهای بی تربیتی نکنن، بهش گفتم یکساله زیر نظرش دارم، اما اون گفت:« واسه یک BMW  افت داره با یک 405 ازدواج کنه» ، دیگه این زندگی برام معنا نداره ... 

 

 

مطالب فوق مربوط به سه صفحه آخر از دفتر خاطرات سه پژو 405 بود که اثبات می کند آتش سوزی این خودروها به علت نقص فنی نبوده و تنها عملی که از سوی سازندگان این خودروها بایستی انجام گیرد سعی در برطرف نمودن مشکلات روحی این خودروها و بالا بردن امید به زندگی و آستانه تحمل در آنهاست که در مواجهه با یک مشکل کوچک خودشان را به آتش نکشند.

 

امضاء: « مسئول کمیته تحقیق و بررسی مربوط به آتش سوزی های اخیر پژو 405»

نظرات 4 + ارسال نظر
HMR007 یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://golestantalk.com

سلام امیر جان.
منو که میشناسی؟
واقعا وبلاگ قشنگی داری.
موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ق.ظ

چرا دیگه نمی نویسی... خیلی وقته هاا... دلم تنگ شده واسه نوشته هات

سارا خانم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام...........عالی بود
کلی خندیدم
و کلی هم حال کردم
اخی اینا هم دلشون میگیرن

سارا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://rokhsar.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی به منم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد