هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

شطرنج

به فرض من و تو عین هم باشیم

هر دو مهره  ،  سرباز

هر دو در یک سپاه

هر دو یکرنگ  ، سفید

کنار هم ، نزدیک‌ترین جای ممکن

 

فقط یک چیز نادیده مانده‌است ،

اگر خانه تو سفید باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

روزگار من سیاه!!!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://dey.blogsky.com

خانه من سفید است ، اما
این دلیل خوبی برای گفتن حرفهایی نیست که نه جایشان اینجاست
و نه معنایی دارند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد