هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

ترانه فال - سعید مدرس

برای امروز یک آهنگ رو انتخاب کردم به اسم فال با صدای سعید مدرس که در این بازار آشفته موسیقی به محتوای آهنگ توجه میکنه .

منو با اسم کوچکم صدا کن

همین امشب برای آخرین بار

که از فردا تورو میبوسم

ولی از پشت آجرهای دیوار

دانلود آهنگ

 

یادگاری یادت نره

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

من که نخواستم شیطونی کنم می خواستم از یه راه دیگه آهنگ رو دانلود کنم چون وقتی که روش کلیک کردم نشد. این هم از یادگاری. دیدی یادم نرفت.

ناشناس چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ق.ظ

لینکت باز نمیشه. اینم یادگاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد