هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

به چه قیمتی

برای امروز یک آهنگ بسیار زیبا رو از رضا صادقی گذاشتم که خودم هم باهاش  کار کردم .

 

به چه قیمتی گذشتی

از شبهای خیس مهتاب

اگه دوستم نداری به روم نیار

یه چیزی از غرورم برام بذار

نذاز تو فکر تنهایی گو بشم

نذار حرف و حدیث مردم بشم

 

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

دانلود آهنگ

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ

خیلی اهنگ قشنگی بود

ازیتا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.d0khtare-021.blogfa.com

تبادل لینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد