هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

دل من همی داد گفتی گوایی

به بهانه شبهای روشن  ، شعری از فرخی سیستانی

دل من  همی داد گفتی  گوایی

که باشد مرا روزی از تو جدایی

بلی هرچه خواهد رسیدن به مردم

برآن دل دهد هر زمانی گوایی

من این روز را داشتم چشم و زین غم

نبوده است با روز من روشنایی

جدایی گمان برده بودم ولیکن

نه چندان که یک سو نهی آشنایی

به جرم چه راندی مرا از در خود؟

گناهم نبوده است جز بی گناهی

بدین زودی از من چرا سیر گشتی ؟

نگارا ! بدین  زودسیری  چرایی ؟

که دانست کز تو مرا دید باید

به چندان وفا این همه بی وفایی ؟

سپردم به تو دل ندانسته بودم

بدین گونه مایل به جور و جفایی

دریغا دریغا که آگه نبودم

که تو بی وفا در جفا تا کجایی

همه دشمنی از تو دیدم، ولیکن

نگویم که تو دوستی را نشایی

نظرات 5 + ارسال نظر
آژانس ایران خبر یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.iran-newsagency.com

آژانس ایران خبر در راستای خبررسانی و انتشار اخبار دقیق فعالیت می کند.
در آژانس ایران خبر می توانید علاوه بر دسترسی به اخبار ایران, جهان و خاورمیانه از صفحات مختلف: فرهنگی, هنری, علمی و تکنولوژی , سرگرمی, فیلم و صوت و... دیدن کرده و لینک کنید.
از کلیه دوستداران خبرگزاری آژانس ایران خبردعوت می کنیم از این پس برای مشاهده آژانس ایران خبر به این آدرس مراجعه کنند:
آدرس خبرگزاری:
www.iran-newsagency.com
لطفا مارا لینک کنید
جهت عضویت در سایت به آدرس زیر مراجعه
کنید و عضو شوید
http://groups.google.com/group/iran-ina


سید امیر حسین مولانا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://delodeldar.persianblog.ir

سلام امیر جان
بسیار عالی بود
درود

شادی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

چیه... چرا دیگه چیزی نمی نویسی؟!!

yalıma چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://wwwçmaandegaarçblogfaçcom

سلام امیر بهترین ها رو برات آرزو می کنم زیباترین ها رو تو اینجور مواقع اگه بخوان دلداری بدن می گن خدا بزرگه وی من می گم خدا تواناست خدا قادره تو یه جشم به هم زدن جوری زندگی رو عوض میکنه که وقتی بر می گردی و به عقب نگاه می کنی می بینی نه !! انگار الان زندگیت بد نیست یعنی بدتر از اون موقع نیست و اینجاست که دوست داری با صدای بلند داد بزنی خدایا الان خوبه الان دیگه آرومم الان دیگه پی به حکمتت بردم...

شیوا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://shiva.blogsky.com/

مرسی ، خیلی دنبالش می گشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد