هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

قوی باش

مردی پس از ۱۵ سال از زندان فرار میکنه  .

او مقابل خانه ای نگاه میکنه تا بتونه پول و اسلحه گیر بیاره

ولی در اونجا زن و مرد جوانی رو در رختخواب  پیدا میکنه  .

ابتدا  مرد جوان رو به صندلی  طناب پیچ  میکنه

سپس  خانم  خوشکله رو به صندلی  میبنده و نزدیک  میشه و بوسه ای به گردنش میزنه و میره  حمام تا دوش بگیره.

مرد جوان به  همسرش میگه :

گوش کن عزیزم این مرد از لباسش معلومه که مدت زیادی رو در زندان بسر برده و حتما اونجا هیچ زنی رو ندیده

من دیدم چطور گردن تو رو ماچ کرد اگه خواست با تو س– داشته باشه مقاومت نکن

اونو راضی کن با اینکه میدونم  برات چندش آوره !

ببین  این زندانی  خیلی باید خطرناک باشه و  اگه عصبانی بشه  جفت مون رو میکشه.


قوی باش عزیزم  و بدون خیلی دوستت دارم.


همسرش پاسخ میده :

او گردن منو ماچ نکرد!

اون در گوش من گفت که همجنس گراست و معتقده که تو خیلی نازی  و از من پرسید که وازلین  داریم  و من گفتم  که در حمام  میتونه پیدا کنه  .

پس عزیزم قوی باش و بدون من هم خیلی دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
عــلــی سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.alibozorg.com/


ســـــلـام دوســـــــت مـــــــــن...

نـرم افــزار جـدیـد مـا بـه صورت رایـگـان بـر روی سـایـت قــرار گــرفــت.

نشانــــــــی سایـــــــــــــت:

http://www.alibozorg.com

VpnServ Group سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.vpn-serv.in

وی پی ان سرو ، قدرتمندترین ارائه دهنده خدمات "وی پی ان" با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته . آیا نمیدانید "وی پی ان" چیست ؟ توضیحات تکمیلی را از سایت ما مطالعه کنید : www.1.vpnserv.info

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد